آلو ورا Aloe Vera

aloe vera  آلو ورا

این چیزی که می خوام بهتون معرفی کنم یه نوشیدنی مقوی که خودم برای اولین بار با ترس و لرز تستش کردم.

چون به نظر من یه کم قیمتش بالاست. هر بطری ۱٫۵ لیترش میشه ۵۰۰۰ تومان! شاید هم به ما انداختن ؟؟؟!

در هر حال این یه نوشیدنی گیاهی از گیاه آلو ورا درست شده. یه دونه های ریز سبز رنگی داخلشه  مثل نوشیدنی رانی ، مزه ملسی داره یعنی نمیشه گفت شیرینه و نه میشه گفت ترشه ولی خوبه !

گیاه آلو ورا شبیه کاکتوسه

aloe vera  آلو ورا

به ۱۰ دلیل عمده باید آلوورا نوشید :

۱- قالب های ساختار بدن

آمینو اسیدها ، اجزاء و قالب های ساختار بدن ما می باشند . هشت آمینو اسید ضروری وجود دارد که در بدن ما ساخته نمی شود که در اجزاء گیاه آلوورا کشف گردیده است!!! نوشیدن مداوم و منظم آلوورا به شما اجازه

می دهد به واسطه تأمین طبیعی آمینو اسیدهای ضروری بدن سلامتی خود را حفظ نمائید . تجزیه ترکیبات آلوورا نشان می دهد که در بین گیاهان شناخته شده توسط بشر ، تنها نوع گیاهی است که آمینو اسیدهای مشابه و ضروری بدن را می سازد . فقط فکر کنید ؟ با استفاده ۲ الی ۴ اونس ( یک اونس = ۱۰۳۵/۳۱ گرم ) در روز می توانید تغییر را مشاهده کنید .

۲- ضد التهاب و عصبانیت

آلوورا دارای ۱۲ مواد اصلی می باشد ، که طی بررسی نشان داده است بدون هیچگونه عارضه ای از عصبانیت و التهاب جلوگیری می نماید ، همچنین آلوورا سبب تحّرک ماهیچه ها و صحّت کار کرد مفاصل می شود .

۳- ویتامین های موجود در آلوورا

آلوورا شامل ویتامین های A , B1 , B2 , B6 , B12 , C , E ، فولیک اسید و نیاسین می باشد . بدن انسان به سادگی نمی تواند بعضی از ویتامینها را ذخیره نماید ، بنابراین نیاز داریم در رژیم غذایی خود همواره این ویتامینها را به طور مکمل بگنجانیم . چه راهی بهتر از نوشیدن میزان مناسبی از آلوورا وجود دارد ؟

۴- میزان مواد معدنی

بعضی از مواد معدنی در آلوورا یافت شده است که شامل کلسیم ، سدیم ، آهن ، پتاسیم ، کروم ، منگنز ، مس و روی می باشند . چه انبار عظیمی از مواد معدنی!!! ما همگی می دانیم افزودن غذاهایی که دارای ویتامین و مواد معدنی طبیعی می باشند همواره توسط پزشکان توصیه می گردد . نوشیدن آلوورا یک راه طبیعی و سالم برای تأمین نیازمندی های بدن می باشد .

۵- تعمیر و مرمت کلاژن و کشیدگی پوست

آلوورا می تواند منبع غنی از مواد سازنده را به شما ارائه کند که همواره پوستی سالم و شاداب داشته باشید. هر ۲۱ الی ۲۸ روز پوست جدید جایگزین پوست قدیمی می شود. استفاده از قالب های ساختار بدن (آمینو اسیدها) کمک می نماید که پوست بتواند به طور روزانه مواد غذایی مقوی را توسط نوشیدن آلوورا جذب کند تا با اثرات پیری پوست مقابله نماید . مصرف روزانه آلوورا می تواند همان چیزی باشد که پوست شما تشنه آن است.

۶- تنظیم انرژی و وزن بدن

استفاده مداوم آلوورا ، سبب می گردد تا به طور طبیعی سیستم گوارشی شما تمیز گردد . رژیم غذایی ما شامل بسیاری از مواد می باشد که مورد نیاز بدن نیست و فقط سبب خستگی و بیحال شدن بدن می گردد ، لذا با استفاده مداوم آلوورا احساس تندرستی و سلامتی به شما دست می دهد و سطح مصرف انرژی بدن افزایش می یابد و به شما کمک می کند تا وزن بدن مناب و متعادل گردد .

۷- افزایش مصونیت بدن

آلوورا به طور طبیعی مقاومت بدن را افزایش می دهد. نظر به اینکه سیستم مقاومتی بدن همانند ساعت کارمی کند تا از بدن محافظت نماید ، آلوورا با بالا بردن طبیعی مقاومت بدن سبب می گردد مصونیت بدن به طور چشمگیری افزایش یابد. نوشیدن مداوم ۲ تا ۴ اُنس آلوورا می تواند به سیستم مقاومت بدن شما کمک نماید .

۸- کمک به سلامت گوارش

یک سیستم سالم گوارشی سبب می گردد تا مواد مغذی حاصل از غذای که صرف می کنیم به سهولت جذب جریان خون گردد. آلوورا دارای قابلیت طبیعی دفع مسمومیت می باشد.

آیا نوشیدن مداوم آلوورا می تواند حرکت موجی روده را بهبود بخشیده و جذب پروتئین را افزایش دهد و همزمان میزان باکتری هایی را که سبب تخمیر می شوند کاهش دهد؟ بله همه این کارها را به طور طبیعی انجام می دهد!!! آلوورا همچنین می تواند خود را در کمک به کاهش سوزش قلب یا معده و دیگر ناراحتی های گوارشی ثابت نماید .

۹- التیام بخش سریع

آلوورا عملکرد فیبروبلاست ها را افزایش می دهد. فیبروبلاست ها سلولهای قابل ملاحظه و ریزی می باشند که مسئولیت شکل دادن به کلاژن را عهده دار هستند. آنها همچنین کمک می نمایند تا سبب التیام سوختگی ها ، بریدگی ها ، پارگی ها ، خراش ها و سوزش های خفیف پوست گردند.

۱۰- بهداشت و سلامت دندان

آلوورا بی نهایت برای سلامتی دهان و لثه شما مفید می باشد. در قرار ملاقات بعدی که با دندانپزشک خود دارید آلوورا را همراه خود برید .

برای اطلاعت بیشتر می تونید به این سایت ها نگاه کنید.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aloe_vera

http://www.texasian4.blogfa.com

۹۴ دیدگاه

  1. حميد ۲ شهریور ۱۳۹۳
  2. محمدجواد ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
  3. حنانه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
  4. حنانه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
  5. zohre ۲۹ آبان ۱۳۹۱
  6. رضا ۶ شهریور ۱۳۹۱
  7. بهناز ۹ تیر ۱۳۹۱
  8. وحیده ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
  9. حسین ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
  10. saeedreza ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
  11. saeedreza ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
  12. saeedreza ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
  13. گیاه درمان ۲۷ مهر ۱۳۹۰
  14. ana ۲۶ مهر ۱۳۹۰
  15. ana ۲۶ مهر ۱۳۹۰
  16. fati ۲۱ مهر ۱۳۹۰
  17. مینا ۹ مهر ۱۳۹۰
  18. mohammad ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
  19. دشتستانی ۳ مرداد ۱۳۹۰
  20. نازي ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
    • پوریا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
  21. كشاورز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
  22. ثریا ۲۸ فروردین ۱۳۹۰
  23. ميلاد ۳ دی ۱۳۸۹
  24. نسرین ۲ آبان ۱۳۸۹
  25. گيس بريده ۲۷ مهر ۱۳۸۹
  26. مریم ۲۴ مهر ۱۳۸۹
  27. danial ۲۳ مهر ۱۳۸۹
  28. فاطمه جباری ۱۵ مهر ۱۳۸۹
  29. فاطمه جباری ۱۴ مهر ۱۳۸۹
  30. haniye ۱۱ مهر ۱۳۸۹
  31. nattaj ۱۱ شهریور ۱۳۸۹
  32. مریم ۹ مرداد ۱۳۸۹
  33. مریم ۹ مرداد ۱۳۸۹
  34. shant ۱۹ تیر ۱۳۸۹
  35. hani ۲۳ اسفند ۱۳۸۸
  36. مريم ۱۴ دی ۱۳۸۸
  37. amir ۱ دی ۱۳۸۸
  38. امیر ۲۴ آذر ۱۳۸۸
  39. محمد ۲۴ آذر ۱۳۸۸
  40. اقا غلام ۲۱ آذر ۱۳۸۸
  41. خدامي ۳ آذر ۱۳۸۸