ساندویچ سوسیس تنوری

مواد لازم :

سوسیس سرخ کرده : مقداری

کالباس : مقداری

سیب زمینی خلالی درشت سرخ کرده : مقداری

قارچ درشت خرد شده : مقداری

پنیر پیتزا : مقداری

نان باگت : به تعداد

سس دلخواه: مقداری

خیارشور : مقداری

طرز تهیه :

البته الآن دیگر هیچ کس درون منزل تنور ندارد ! ولی فر و ماکروفر و گاز موجود است. حتماً می پرسید کجای این غذا دانشجویی است ! دانشجویان معمولاً فر و ماکروفر ندارند. ولی عجله نکنید. توضیحات داده خواهد شد. همانطور که ملاحظه می کنید، تمام اندازه ها به طور دقیق گفته شده است ! البته واقعیت این است که اندازه مواد بستگی به شما دارد. سوسیس و سیب زمینی را سرخ می کنیم. بهتر است ابتدا سیب زمینی سرخ شود و بعداً در روغن آن، سوسیس را سرخ کنیم. سپس در نانهای باگت ابتدا کالباس را پهن می کنیم و سپس همه مواد گفته شده را می چینیم. یک وقت نکند یک عالمه پنیر پیتزا بریزید. چون اگر میزان پنیرپیتزا زیاد باشد، اشتهایتان کور می شود ! (دلتان را می زند !) ساندویچ که آماده شد، چند راه پیش رو دارید :

الف ) اگر ماکروفر دارید، ساندویچ را به مدت یک الی دو دقیقه درون آن بگذارید. بیشتر نگذارید که نان خیلی نرم می شود.

ب ) اگر ماکروفر ندارید و فر دارید ، درون سینی فر به ارتفاع یکی دو سانتیمتر نمک بریزید و ساندویچ ها را درون فویل بپیچید و روی نمکها بگذارید. فر را قبلاً یک ربع گرم کنید و ساندویچ ها را حدود پنج دقیقه درون فر بگذارید.

ج ) قاعده زندگی دانشجویی در شهر غریب، نداشتن گازفردار و ماکروفر است.اگر فر و ماکروفر ندارید، از قابلمه ای که خیلی کاربرد ندارد استفاده کنید. (بالاخره در هرخانه ای یک قابلمه بدبخت فرسوده وجود دارد ! مخصوصاً دانشجویان عزیز بسیار مایل به داغان نمودن ظرف و ظروف به ویژه قابلمه هستند.) درون قابلمه به ارتفاع یکی دو سانتیمتر نمک بریزید و ساندویچهای پیچیده شده درون فویل را روی نمکها بگذارید و در آن را ببندید. شعله را کم کنید و اجازه دهید حدود ده الی پانزده دقیقه ساندویچها درون آن باشند.

این زمان برای آب شدن پنیرپیتزا است. پس از آن حواستان باشد که فویل ها داغ هستند. دستتان نسوزد ! حتی بعد از اینکه آنها را از درون ماکروفر (که بدون فویل گذاشته ایم) بیرون آوریم، ساندویچها خیلی داغ هستند. بهتر است بعد از طبخ دور آنها را فویل بپیچیم !

سپس با هر نوع سسی که دوست داشتید میل نمایید. فرانسوی،هزارجزیره، سس ساندویچ، سس قرمز تند، سس قرمز غیرتند و …

ساندویچ سوسیس تنوری
نوش جان ؛ گواری وجود !

۸ دیدگاه

  1. سيلويا ۲۵ دی ۱۳۸۷
  2. سيلويا ۲۴ دی ۱۳۸۷
  3. سروش ۱۰ شهریور ۱۳۸۷
  4. داریا ۸ خرداد ۱۳۸۷
  5. گل پسر ۷ خرداد ۱۳۸۷
  6. hhaa ۷ خرداد ۱۳۸۷
  7. مهران ۷ خرداد ۱۳۸۷
  8. مهران ۷ خرداد ۱۳۸۷