میز غذای شاهانه

یکی از دوستان یه ایمیل زده و عکس یه میز پر از غذاهای جورواجور رو برامون فرستاده:

ye_mizeghaza

متاسفانه این دوست عزیز نه خودش رو معرفی کرده و نه منبع عکس رو داده. فقط نوشته که عکس رو تو یه سایت (؟) دیده، ولیکن اینقدر این عکس زیبا و اشتهاآور بود که حیفم اومد اونرو پست نکنم. اون دوستی که عکس رو فرستاده، دور یکی از غذاها رو خط قرمز کشیده و اسمش رو سوال کرده. علیرضا می گه که احتمالاً کوکوی سیب زمینیه. من می خواستم نظر شما رو هم بدونم ضمن اینکه اگه کسی راجع به این عکس اطلاعات دیگه ای هم داره ممنون میشم که ما و دیگر خواننده ها رو هم بهره مند کنه. یه کار جالب دیگه که میشه کرد لیست کردن غذاهاست. بذارید خودم شروع کنم:

سبزی پلو

زرشک پلو

سیر ترشی و تربچه و …

 

پی نوشت ۱: از ساقس و سارا (کامنتهای ذیل پست را بخوانید) متشکرم. این لینک عکس تو سایت فلیکره. عکس رو کاربر Amy56 (از کاربرای فلیکر) تو تاریخ ۱ آوریل ۲۰۰۷ آپلود کرده. البته ظاهراً جائی مهمان بودن و …

پی نوشت ۲: از خانم مریم (همون کاربر Amy56 فلیکر) متشکریم هم به خاطر هنرشون در عکاسی و هم به معرفی کدبانویی که این میز شام رو آماده کردن. و اما ایشون کسی نیست جز خانم فاطمه همسر برادرشون! اون غذا هم دلمه سیب زمینیه که ایشون محبت کردن و دستورش رو ذیل پست در کامنتها، به اختصار گفتن. باز هم از دوستانی که زحمت کشیدن و کامنت گذاشتن سپاسگزارم.

۵۱ دیدگاه

  1. neda ۷ تیر ۱۳۹۳