رستوران فرید

وارد رستوران که میشی آدم یاد دوران قدیم می افته بیشتر اوقات پیرمردها و پیرزنها دور هم جمع شدند و نهار یا شامی را دارند با هم میخورند و مشغول گپ زدن هستند .

حتی گارسون هاشون هم پیرمرد هستند.

این رستوران فکر کنم یکی از رستورانهای قدیمی است. قبل از اینکه وارد رستوران شوید حیاط بزرگی داره که حتی جای پارک کردن ماشین هم هست. اما بیرون از رستوران هم خیلی جا برای پارک کردن هست.

آدرس : خیابان کریمخان زند، انتهای خیابان آبان جنوبی ، خیابان صارمی .

به محض اینکه وارد رستوران میشین، دربان در را برایتان باز میکند و شما متوجه این میشوید که یادتان بماند هنگام بیرون رفتن دشتی به دربان رستوران بدهید.

بعد از اینکه میزت را برای نشستن انتخاب کردی گارسونها خوش آمد گفته و منو را به دستتان میدهند اما چند ثانیه ای نگذشته که برای سفارش گرفتن دوباره بالای میزتان می آیند که شما هنوز فرصت انتخاب ندارید اگه کسی مثل من باشد که رویش نشود به گارسون بگوید به او مهلت بدهند بدون اینکه نگاه به منو کرده باشید سفارش میدهید.

رستوران فرید

اینجا غذاها بدون برنج سرو میشود اگر برنج خواستید باید جداگانه سفارش بدهید و اغلب غذاها استیک میباشد.

راستی بچه ها از بار رستوران هم میتوانید استفاده کنید اما این بار با رستورانهای دیگه متفاوته معمولاً در رستورانهای این شکلی بار شامل سالاد و ترشی میشود اما اینجا انواع غذاهای سبک بود که بعنوان پیش غذا سرو میشود البته سالاد و ماست و زیتون و ترشی … هم دارد .

رستوران فرید رستوران فرید

تا از بار استفاده کنی و مشغول خوردن پیش غذا باشی غذات هم آماده میشه . چلوکباب برگی که من سفارش دادم و اینقدر گشنم بود که وسطش متوجه شدم برای شما هم عکس بندازم ۸۱۰۰ تومان بود.

برگش هم مزه اش هم قیافه اش با جاهای دیگه فرق میکرد.

رستوران فرید

یه جوجه هم سفارش دادیم اون هم ۹۰۰۰ تومان که خدای من کنار این جوجه ته دیگ سیب زمینی بود که به همه غذاهاش می ارزید.

رستوران فرید

در کل غذاهاش معمولی بود .

مدام که غذا را خوردی به محض تمام شدن گارسونها عجله میکنند که میز را جمع کنند اما ما هنوز زیتون و نوشابه امون را نخورده بودیم که از جلومون برداشتند . نمیدونم چرا اینطوری شد.

دوست داشتم بهشون بگم هرکسی دوست نداره غذا رو از جلوش بردارند منتظر بمونین تا ما بهتون بگیم دیگه نمیخوریم اما باز هم روم نشد بگم. صورتحساب را که درخواست میکنی و روی میز میگذارند اگر همان مبلغی را که توی فاکتور است برایشان بگذاری درخواست میکنند که حق سرویس بگذاریم …

فقط کاش به ما اجازه میدادند که راحت انتخاب کنیم راحت غذا بخوریم و راحت از در رستوران خارج شویم.

ولی کلی خوش میگذره یکبار این رستوران را امتحان کنید. غذاش خوب بود.

۱۷ دیدگاه

  1. ناشناس ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
  2. مهدی ۱۹ تیر ۱۳۹۲
  3. andia ۱۹ تیر ۱۳۹۲
  4. ستاری ۱ تیر ۱۳۹۲
  5. گلبهار ۴ خرداد ۱۳۹۲
  6. س.ن ۱ خرداد ۱۳۹۱
  7. ش.خ ۱۶ شهریور ۱۳۹۰
  8. رانیا ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  9. مریم ۱۰ خرداد ۱۳۸۸
  10. کیوان ۵ بهمن ۱۳۸۷
  11. علیرضا عبادت ۵ بهمن ۱۳۸۷
  12. ياسمن ۵ بهمن ۱۳۸۷
  13. No Name, No Face, No Number ۵ بهمن ۱۳۸۷
  14. roxana ۵ بهمن ۱۳۸۷
  15. سورملینا ۵ بهمن ۱۳۸۷