میزغذا یک ساله شد.

یک سال پیش بود که اولین پست رو، روی میز غذا گذاشتیم. اون روز میز ما یه میز دو نفره بود میز کوچیکی بود ولی برای ما شروع تازه ای بود. دور اون میز ما شروع کردیم به یاد گرفتن، تجربه کردن، مزه کردن، پختن و پخته تر شدن. توی این راه هم دوست های زیادی پیدا کردیم. و یکی یکی به میز ما اضافه شدن. بعضی هاشون رو میشناختیم، بعضی دیگرو نه. یواش یواش میز ما بزرگ شد. نمودار تعداد بازدید کننده ها شده بود مثل یه رشته کوه که پر از فراز و نشیب بود. هر دفعه که به قله می رسیدیم توی پوست خودمون نمی گنجیدیم و هر دفعه که پائین می اومدیم یه پست دیگه بود که به ما امید بالا رفتن و هدیه کنه. بعد با هم عهد کردیم که وقتی دور میزغذا نشستیم حرفهای خوشمزه بزنیم، دروغ نگیم، حرف تکراری نزنیم و احترام هم دیگرو نگه داریم.  و بر اساس همین اصول حرکت کردیم. و در نهایت تلاش این گروه شد ۳۵۶ پست، ۳۴۸۲ نظر، ۲۶۷ مشترک، ۵۴۸۸۵۷ بازدید. تقریباً روزی یه پست.

20090413_stat1

در این میان سورملینا نویسنده معروف ما با پست “ذرت مکزیکی” رکورد پربیننده ترین پست رو به خودش اختصاص داد. این پست ۱۰۱۶۱ بازدید کننده داشت. سورملینا به این هم رضایت نداد و به تلاش خودش روز به روز اضافه کرد تا رکورد پرکارترین نویسنده ما رو هم بگیره. بله سورملینه ۱۰۹ پست را تهیه کرد. سورملینا بیشتر به موضوعات آشپزی علاقه داشت و با دست پخت خوبش همه رو شگفت زده می کرد. البته از حق هم نگذریم در کنارش سعیده زحمت زیادی برای سایت کشید. سعیده، هم زمان در دو موضوع آشپزی و نقد رستوران ها وارد شد. و میشه گفت مکمل خوبی برای همه ما ها بود. رامین هم که به نظر من بهترین ادیتور دنیاست همه کاری می کرد، ترجمه مقالات علمی، آشپزی و قدم رو فراتر گذاشته و هر پنج شنبه “لینک های برگزیده” رو تهیه میکرد که طرفدارای خاص خودشرو داشت. ولی از همه این ها که بگذریم علی گنجه ای کارهای فنی سایت رو انجام میداد. و با تحلیل های آماریش، آنالیست تیم ما بود. کسای دیگه ای هم به ما کمک می کردند که نمیشه اسم همشونو آورد. که جا داره از تک تکشون تشکر کنم.

از طرفی ما برای میزغذا هدف های جدیدی داریم که امیدواریم توی امسال بهشون دست پیدا کنیم. از این هدف ها میشه به درست کردن یه سایت اختصاصی با قابلیت های جدید، جذب نویسنده های بیشتر، تبدیل شدن به یه مجله الکترونیکی، بازدید گروهی از رستوران ها و جمع شدن دور هم و …

تمام این کارها فقط با حمایت خوب خواننده هامون ممکن بود که مشوق همیشگی ما هستند. ازشون صمیمانه تشکر میکنیم.

۲۸ دیدگاه

  1. من ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
  2. بانو سنتر ۱۷ شهریور ۱۳۸۹
  3. محبوبه ۱۹ مهر ۱۳۸۸
  4. Doost ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸
  5. gityi ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸
  6. مطبخ شیما ۱ اردیبهشت ۱۳۸۸
  7. رها ۳۱ فروردین ۱۳۸۸
  8. دینا ۳۰ فروردین ۱۳۸۸
  9. nilofar ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  10. محبوبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  11. دل نوشته من ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  12. مرضيه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  13. فينگيل بانو ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  14. سعیده ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  15. simin ۲۹ فروردین ۱۳۸۸
  16. مینا ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  17. شبنم ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  18. مژگان ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  19. مریم گ ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  20. علی ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  21. عمو هوشنگ ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  22. ستاره شب ۲۸ فروردین ۱۳۸۸
  23. RoSo ۲۷ فروردین ۱۳۸۸
  24. سورملینا ۲۷ فروردین ۱۳۸۸
  25. داریوش ۲۷ فروردین ۱۳۸۸
  26. آرین ۲۷ فروردین ۱۳۸۸
  27. رویا ۲۷ فروردین ۱۳۸۸