کافه صدف

میخوام یه کافی شاپ بهتون معرفی کنم که خودم رفتم و خیلی اونجا احساس راحتی کردم. خب معمولا کافی شاپها باید جاهای دنج باشند و سرویس دهی شون هم خوب باشه. این کافی شاپ یه جای خوبیه. از این نظر که نزدیک میدون انقلابه ولی تو اون شلوغی نیست. به مراکز خرید و دانشگاه ها هم نزدیکه و دانشجوهای محترم میتونند یه سری هم اونجا بزنند!
Sadaf Cafe
چند ماهه افتتاح شده و من خودم شاهد بودم که برای دکورش خیلی زحمت کشیدند و واقعا حساسیت خاصی به خرج دادند.
کافه صدف
البته اینی که تو عکس بالا می بینید چیز خاصی نیست. منظورم طبقه دومشه. یعنی دکور طبقه دومش خیلی جالبه. حالا میگم براتون.
کافه صدف
این نمایی از طبقه دومشه. که البته وقتی من رفتم، طبقه دوم برای برگزاری جشن تولد رزرو شده بود. تا مراسمشون تموم بشه، پایین نشستم و یه نگاهی به منو انداختم. من معمولا کافی شاپها رو از روی قهوه های ترکشون امتیاز بندی میکنم. میدونم قهوه ترک فقط یکی از موارده. ولی خب، چون خودم قهوه خورم، اکثرا قهوه ترک سفارش میدم.
منتها این بار دیدم تو منو، دمنوش ها هم هستند. برای همین، دمنوش آلبالو سفارش دادم:

دمنوش آلبالو

فوق العاده خوشمزه بود. واقعا خوشم اومد. و یه چیزهای خشکی هم (که آلبالو خشکه هم نبود!) توی دمنوش بود. که روی بشقاب زیرش هم ریخته و تو عکس معلومه.
البته اینم بگم که یه آقایی تو بار بود و قهوه هایی که درست میکرد، واقعا حرفه ای بود و شنیدم که ایشون سابقه اش تو کار کافی شاپ زیاده و قبلا کار کرده و کلا شما خودتون متوجه میشید از چیزهایی که درست میکنه. و اونجا بود که دلم خواست قهوه ای هم بخورم ولی خب، خوردن قهوه رو دمنوش آلبالو یه جوریه!!!!!!!! و البته این طلب من که یه بار حتما برم یه قهوه ترک اونجا بخورم.
بعدش که تولد تموم شد، بچه ها بالا رو مرتب کردند و رفتم طبقه بالا. نکته جالب اینجاست که وسایلی که اینجا هست، با همه قدیمی بودنشون، کار می کنند. مثلا این دوربین عکاسی:
کافه صدف
مثلا این تلویزیون و دستگاه گرامافون و اون دستگاه تایپ و اتوی ذغالی، همه کار می کنند!!!! و البته یه صندوق قدیمی هم بود که متعلق به سال ۱۹۰۶ بود! از اون گوشه پشت صندلی ها پیداست!
کافه صدف
خلاصه که کادر مودب و کاردانی داشت. مدیریتش هم یه آقای جوون بود که خیلی هوای مشتری ها رو داشت. اگه گذرتون به اون حوالی افتاد، حتما یه سر بزنید به کافه صدف!
در ضمن، ته منو، رمز وایفای هم نوشته بودند! حالا پانشید برید اونجا همه برنامه های گوشیتون رو آپدیت کنید!!!!!!!
اینم آدرس:
میدان انقلاب. خیابان ۱۲ فروردین. بین وحیدنظری و روانمهر. پ ۲۷۰

۴ دیدگاه

  1. مجتبی ۴ خرداد ۱۳۹۴
  2. ash1 ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
  3. ash1 ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
  4. مینو ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴