رستوران قصر آریا

 رستوران قصر آریا

این رستوران یه رستوران جدید که فضای قشنگی داره و تقریبا” همه چیزش جدیده ، ولی به نظر من بخاطر نوع فضاش وقتی پر میشه ،  سرو صدا بوجود اومده از صحبت مردم یه کم نارحتتون می کنه.

  • از خوبیاش براتون بگم که نمای قشنگی داره و چون طبقه چهارم ( اونم تو تجریش ) ، انگار تهران زیر پاتونه و راحت می تونید خونه خودتونو ببینید!
  • اینجا تا فبل از ساعت ۷ شب کافی شاپه و بعد از اون میشه رستوران.
  • توی این رستوران موزیک،  زنده اجرا می شه البته موزیک مرده هم پخش می شه. معمولا” پیانو و ویالون می زنند. ولی بخاطر شلوغی سالن اگه نزدیک به نوازنده نباشید زیاد لذت نمی برید.
  • نکته جالب این رستوران اینه که گارسوناش دختر خانم های جوون هستند!!! البته بگم که گارسوناش اصلا” مرتب پذیرایی نمی کنند. هی باید بهشون بگی “قاشق کم آوردی” ، “بشقاب نیاوردی”   و از این جور چیزا .
  • در مورد کیفیت غذا هم باید بگم که اونشبی که من اونجا بودم همه غذاهاش شور بود. همشون! شاید یه وقت دیگه بهتر باشه.  ولی سالاد اردوش خوب بود و تنوع خوبی هم داشت.
  • در مورد قیمتش شرمندم ، چون من خودم اونجا مهمون بودم و قیمتاشو نمی دونم. ولی پرسیدم اگه اونجا مهمونی بگیرید و همه چیز هم بخواهید نفری ۲۰۰۰۰ تومان میشه !( سالاد ، میوه ، غذا ۳ تا ۴ نوع و بستنی و نوشیدنی ) ولی حدس می زنم اگه خودتون برید بین ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان باید بدید.
  • تنها راه ورودی به این رستوران از طریق آسانسوره!
  • به نظر من اینجا برای مهمونی گرفتن خوبه چون می شه کل رستوران را بصورت کامل گرفت تا هیچ کسی مزاحمتون نباشه و شما راحت باشید. این رستوران در حدود ۲۰۰ نفر ظرفیت داره و در تابستون ها می شه از بالا پشتبوم اونجا هم برای سرو غذا استفاده کرد.
  • برای ماشین هم در کنارش یه پارکینگ طبقاتی داره که می تونید ازش استفاده کنید. باید به نگهبان دم در بگید تا آسانسور رو براتون بزنه. یا ماشینتونو ببرید تو پارکینگ پاساژ تندیس بذارید.

 

آدرس :

میدان تجریش – خیابان شهید جعفری – پلاک ۸ – اگه از پائین می رید به سمت بالا ( ورود ممنوعه) و میشه بعد از پاساژ تندیس سمت چپ.

 

 

 

 

 

 

 

۲۱ دیدگاه

  1. عليرضا مقدسيان ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
  2. عليرضا مقدسيان ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
  3. قالیشویی ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
  4. شهره ۶ مرداد ۱۳۹۵
  5. مهدی عدالت ۱۵ تیر ۱۳۹۳
  6. شایان ۲۲ آذر ۱۳۹۲
  7. mahya ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
  8. الیا ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
  9. daneshgar ۲۴ مهر ۱۳۹۰
  10. حامد ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
  11. مدیسا ۱ تیر ۱۳۹۰
  12. صبا ۱۶ آبان ۱۳۸۹
  13. الناز ۱۵ بهمن ۱۳۸۸
  14. مهرو ۲۹ بهمن ۱۳۸۷
  15. محسن ۱۴ بهمن ۱۳۸۷
  16. مهرو ۱۱ بهمن ۱۳۸۷
  17. Arash ۱۷ آبان ۱۳۸۷
  18. اصغر ۱۷ شهریور ۱۳۸۷
  19. سورملینا ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷
  20. سورملینا ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷
  21. mehrankarzari ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷