رستوران جمعه ها

اول از همه فرا رسیدن ماه مبارک رمضون رو بهتون تبریک میگم. از طرفی هم توی این ماه در مورد غذا نوشتن و غذا صحبت کردن تا قبل از افطار کار سختیه ( هم واسه نویسنده و هم واسه خواننده ). بخاطر همین موضوع می خوام در مورد رستوران براتون بنویسم که به این ماه بیشتر ربط داشته باشه.

دیروز با دوست عزیزم آقا کیوان نزدیکای پارک ملت کاری داشتیم. وقتی کارمون تموم شد اذان رو گفته بودند. از اونجایی که هر دومون روزه بودیم. دنبال یه آش داغ یا یه چایی داغ می گشتیم. ولی هیچ خبری نبود. از طرفی هم تند، تند بهمون برگه های تبلیغاتی رستوران های مختلف رو میدادند. و روی هر کدوم نوشته بود:  آش رشته، بوفه افطاری، حلیم بوقلمون ولی وارد هر کدوم از این رستوران ها که میشدیم از هیچ کدوم از اینا خبری نبود. همین طور که به سمت پارک وی می رفتیم یه آقای دیگه ای یه دونه از این برگه ها رو بهمون داد و گقت : ” اگه می خوای پاره اش کنی یا دور بندازی بده به خودم!” کیوان هم دید روش نوشته آش رشته، گفت: “الان آش رشته داری؟”، و اون هم گفت: ” بله بفرمائید”. این شد که من با یه رستوران دیگه آشنا شدم .

اسم این رستوران ، رستوران جمعه ها است.

رستوران جمعه ها

وقتی ما رفتیم خیلی خلوت بود. ولی تمیز به نظر می اومد. نشستیم و دو کاسه آش سفارش دادیم.

به همراه چایی و آب معدنی ، چون خیلی تشنمون بود.

آش  رو یه آقای پیری سرو می کرد. ولی خدائیش آشش خوشمزه بود. و پیاز داغ و سیر داغ و کشک و نعنا داغ فراوون هم روش ریخته بود.فکر کنم ما اولین مشتریاشون بودیم.

رستوران جمعه ها

چایی رو هم خیلی مرتب توی فنجون های تمیز سرو می کردند. به نظر من اونجا باید یه کافی شاپ بوده باشه.

نکته ای که برای من جالب بود. برخورد کارکنانشه ، که با خیلی اشتیاق خاص ، و ادب ازتون پذیرایی می کنند. از تون بارها پرسیده میشه “چیزی کم ندارید؟ ” یا ” آشش خوشمزه بود؟”

اما در مورد غذا های دیگه ش من نمیتونم نظر بدم چون چیزی نخوردم ولی اینطور که شنیدم چیز دیگه ای هم غیر از همبرگر و چیز برگر اون شب نداشت. و البته حلیم بوقلمون.

محیطشم رو میتونید در عکس زیر ببنید.

رستوران جمعه ها

ولی از همه مهمتر قیمتش بود که برای من تعجب آور بود . که ما سه کاسه آش و دو تا چایی و یه آب معدنی شد ۳۵۰۰ تومان یا ۲۵۰۰ تومان الان دقیق یادم نیست. ولی روبروی پارک ملت که حسابی گوش میبرند قیمت منصفانه ای بود.

اگه شما در مورد غذا های دیگش هم اطلاعاتی دارید به ما بگید.

 

آدرس :

خیابان ولیعصر – روبروی درب اصلی پارک ملت – بن بست آق بانو پلاک ۱

تلقن : ۲۲۰۲۶۶۳۹ – ۲۲۰۵۴۴۷۹۲

۶ دیدگاه

  1. فرهاد ۱۱ آذر ۱۳۸۷
  2. مصطفی ۲۶ شهریور ۱۳۸۷
  3. علي شهسواري ۲۶ شهریور ۱۳۸۷
  4. سپهر ۲۲ شهریور ۱۳۸۷
  5. سورملینا ۱۳ شهریور ۱۳۸۷
  6. الهام ۱۲ شهریور ۱۳۸۷