میز غذا در فیس بوک

دوستان و یاران دو ایراد مهم به میز غذا می‌گیرند که هر دو هم وارد است. یکی این که کیفیت عکس‌هایش خیلی بد است؛ در مورد عکس‌ها بعدا توضیح می‌دهم چرا بد است؛ دیگر این که ابزارهای مناسب برای گفت و گو ندارد. البته که می‌شود زیر پست‌ها کامنت گذاشت و به کامنت‌های دیگران جواب داد اما در به وجود آمدن فضای مناسب گفت و گو، کامنت فقط شرط لازم است و کافی نیست.
توی فکر این بودیم که برای سایت یک فوروم هم درست کنیم که دوستان بتوانند آنجا آسانتر و موثرتر درباره موضوعات مختلف بحث کنند و بحث‌های مورد علاقه‌شان را تعقیب کنند، حتی یک نسخه آزمایشی نرم‌افزار مربوطه را هم نصب کردیم، اما بعدا به نظرمان آمد شاید ایجاد صفحه در یک شبکه اجتماعی مثل فیس بوک خیلی آخر و عاقبت بهتری داشته باشد، یعنی محفل دوستانه‌تری تشکیل شود و بحث‌های بهتری در بگیرد و دوستانی که علایق و سلایق مشابهی دارند با هم آشنا بشوند و از آزارهای مزاحمین ناشناس هم تا حد زیادی در امان باشیم.
صفحه‌ی میزغذا در فیس بوک ده روزی است که ساخته شده. نزدیک پنجاه نفر از دوستان هم لینکش را توی نوار کنار صفحه‌ دیده‌اند و عضوش شده اند. البته این پنجاه نفر از آن پنجاه‌ نفرهای ساکت و آرام و خجالتی‌اند که هنوز هیچ فعالیتی توی صفحه‌ی مربوطه نکرده‌اند و اکتفا کرده‌اند به همین که لایکی بزنند و اسم‌شان گوشه‌ی صفحه فهرست شود.
شما هم اگر در فیس بوک عضوید، سری بزنید به facebook.com/mizeghaza و لایکی بزنید تا عضو شوید و آنجا یک لینک به پست‌های سایت در بخش‌های Wall و Blog می‌بینید و می‌توانید زیر پست‌ها درباره پست‌ها یا در بخش Discussion درباره‌ی هرچه که دوست دارید اظهار نظر کنید.
دیگر که فیس بوک است و اهلش می‌دانند که فیس بوک چیست و با آن چه می‌شود کرد…

۴ دیدگاه

  1. نيلوفر ۲۲ مهر ۱۳۸۹
  2. ali ۱۷ مهر ۱۳۸۹
  3. ع.خ ۱۵ مهر ۱۳۸۹
  4. محمد ۱۱ مهر ۱۳۸۹