گوجه فرنگی تخم مرغی

این غذا را هم میتوانید صبحانه و هم عصرانه میل کنید. شاید همان املت باشد اما به کودکان ذوق بیشتری میدهد تا غذا را میل کنند، همینطور خودتان.

مواد لازم :

گوجه فرنگی درشت : ۴ عدد

نمک و فلفل : به مقدار لازم

تخم مرغ : ۴ عدد

پنیر پیتزا: ۴ قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه :

فر را با دمای ۲۱۰ درجه سانتی گراد روشن میکنیم تا گرم شود. گوجه فرنگی ها را به اندازه یک سوم بالای آنها را به صورت دلمه با چاقوی تیز میبریم ، توی آنها را خالی می کنیم. یک ظرف پیرکس یا سرامیکی که مخصوص فر باشد انتخاب میکنیم و گوجه فرنگی ها را در آن میچینیم، کمی نمک و فلفل به گوجه فرنگی ها میپاشیم. تخم مرغها را یکی یکی شکسته و داخل گوجه فرنگی ها می اندازیم. درپوش گوجه فرنگی ها را گذاشته و آنها را به مدت ده دقیقه به داخل فر میگذاریم.

بعد از گذشت ده دقیقه آنها را در می آوریم در پوش را بر میداریم پنیر پیتزا را رویشان میریزیم(هر کدام یک قاشق غذا خوری) و بدون سرپوش به مدت پنج الی هفت دقیقه به داخل فر میگذاریم. بعد از گذشت این زمان ، گوجه فرنگی ها را در می آوریم در پوش را میگذاریم و بعد از ۵ دقیقه که از حرارت آن کم شد غذا آماده خوردن می شود.

گوجه فرنگی تخم مرغی

البته من از اون گوشتهای گوجه فرنگی هم استفاده کردم و ریختم دورش تا حروم نشه . اما اگه مهمون دارین و میخواین خیلی کلاس بگذارین و یک صبحانه و یا عصرانۀ خوشگل و اشتها آور بهش بدین میتونین این کار را نکنین.

به همین سادگی !!!

۱۵ دیدگاه

  1. فرزانه ۵ دی ۱۳۹۱
  2. مهين ۹ بهمن ۱۳۹۰
  3. نیلوفر جوادی ۲۴ مرداد ۱۳۹۰
  4. نیلوفر جوادی ۲۴ مرداد ۱۳۹۰
  5. juju ۶ بهمن ۱۳۸۸
  6. هادوکس ۵ بهمن ۱۳۸۸
  7. هادوکس ۵ بهمن ۱۳۸۸
  8. elmira ۹ دی ۱۳۸۸
  9. هادوکس ۸ دی ۱۳۸۸
  10. علیرضا ۱۹ آبان ۱۳۸۷
  11. مطبخ شیما ۱۸ آبان ۱۳۸۷
  12. الینا ۱۸ آبان ۱۳۸۷
  13. زنده باد غذای خوشمزه ۱۸ آبان ۱۳۸۷
  14. حاج صادق ۱۸ آبان ۱۳۸۷
  15. سورملینا ۱۸ آبان ۱۳۸۷