رستوران گیاهی آناندا

شاید خواندن کتاب فواید گیاهخواری شادروان صادق هدایت در شما انگیزه آزمودن رژیم گیاهخواری را ایجاد کرده باشد. شاید هم پس از تعارف لقمه ای از کباب کوبیده تان به دوست، همکار و یا آشنایی شنیده باشید: “نه! سپاسگزارم. من گیاهخوار هستم.” و این پرسش در اندیشه تان شکل گرفته باشد که مگر به جز مرغ و گوشت و ماهی چیزی برای خوردن در وعده های غذایی می توان یافت؟

حقیقت ماجرا آن است که می توانید رژیمی سرشار از پروتئین، هیدروکربن، مواد معدنی و گونه های ویتامین را تجربه کرده و از طعم گوارای آن لذت ببرید، بی آنکه برای گشایش چند لحظه ذائقه شما، چشم جانداری برای همیشه به روی دنیا و زیبایی های آن بسته شود.

اما آیا به راستی با دست کشیدن از گوشت جانداران زنده، باید از غذاهای خوشمزه برای همیشه چشم پوشی کرد؟ برای آنکه پاسخ اندیشه کاوشگر خود را درباره تمامی پرسش های بالا دریابید، آزمودن دست کم یک بار رستوران گیاهی آناندا را به شما توصیه می کنم. هزینه مناسب (و شاید در مقام مقایسه اندک) غذاهای خوشمزه این رستوران، در کنار فضای آرامش بخش آن برای شما مکانی فراهم می آورد که در آن می توانید آرامش، شادی و لذت را در کنار هم با دوستان خود قسمت کنید. با دیدن لیست طولانی غذاها نهراسید …، من سینی مجموعه آناندا را برای آشنایی با گونه های مختلف غذاهای رستوران به شما توصیه می کنم. چرا که مجموعه یاد شده گلچینی خوش رنگ و بو از داشته های رستوران است.

نشانی این مکان دوست داشتنی تهران، خیابان پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات است.

همچنین تارنمای www.iranvegetarians.com می تواند برای این رستوران و همچنین فرهنگ گیاهخواری، داده هایی درخور، در اختیارتان قرار دهد.

 

به قلم سیاوش دیباج

۹ دیدگاه

  1. افرین ۲۴ تیر ۱۳۹۳
  2. معصومه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
  3. فرزانه خرسند ۲۰ دی ۱۳۹۰
  4. amin ۲۹ مهر ۱۳۹۰
  5. hastia ۱۲ شهریور ۱۳۹۰
  6. آیتای ۱۱ خرداد ۱۳۸۹
  7. شبنم ۱۹ بهمن ۱۳۸۸
  8. Bita ۱۶ آبان ۱۳۸۸
  9. مهران ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷