برگهای کاهو، طراوت پوست

همه ما یه سری درمانهای خانگی بلدیم که استفاده از اون، خطرناک نیست. منظورم استفاده بی رویه از داروهای شیمیایی نیست. بلکه یه سری کارهاییه که می شه توی خونه انجام داد و نتیجه خوب گرفت. حالا قرار شده هر چند وقت یکبار، یکی از این درمانها رو داشته باشیم.

اولین چیزی که می خوام بذارم، خیلی ساده و جالبه. یه روش برای طراوت پوست بدون تقریبا هیچ هزینه ای. دوست عزیزی روش جالبی برای طراوت پوست یادم داد که دلم نیامد به شما نگویم! و این روش را به عنوان اولین پست در این قسمت می گذارم:

موارد لازم:

برگهای دور ریختنی کاهو!

طرز تهیه:

وقتی داریم کاهو را می شوییم، معمولا برگهای روی کاهو را که خیلی آفتاب خورده و غیرقابل خوردن هستند را دور می اندازیم. از این به بعد دیگر این کار را نمی کنیم و دور نمی اندازیم! بلکه آنها را شسته و در ظرفی می ریزیم. سپس خیلی کم روی آن آب می ریزیم و روی حرارت بسیار ملایم می گذاریم. بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه خاموشش می کنیم.

image

حرارتش که ملایم شد، برگهای کاهو را روی پوست صورت می گذاریم. بیست دقیقه کافیست. بعد از آن، صورت را می شوییم. باور کنید اگه هفته ای دو بار این کار را انجام دهید، پوست بسیار لطیفی پیدا می کنید. گونه ها گل می اندازد! به قول سعیده، به همین سادگی! البته باید این پست را در قسمت «دور ریختنی ها» گذاشت!

۱۷ دیدگاه

  1. گندم ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
  2. fahime ۷ مرداد ۱۳۹۳
  3. somayeh ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
  4. negar ۲۱ فروردین ۱۳۹۳
  5. mali ۱۸ آبان ۱۳۹۲
  6. afrooz ۲ آبان ۱۳۹۲
  7. nafiseh maneshi ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
  8. آسا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
  9. atena ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
  10. پرند ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
  11. مریم ۹ بهمن ۱۳۹۰
  12. شقایق ۷ بهمن ۱۳۹۰
  13. narges ahmadi ۲۰ آبان ۱۳۹۰
  14. رضوان ۲۲ شهریور ۱۳۹۰
  15. سارا ۳ مرداد ۱۳۹۰
  16. امیرضا ۳ تیر ۱۳۹۰
  17. صبا ۳۰ خرداد ۱۳۹۰