شهر شکلات – CHOCOLATE CITY

chocolate city

یکی از لذیذترین خوراکی ها که من می شناسم، شکلاته. حتی تصور خوردن یه شکلات خوشمزه خستگی رو از تنم بیرون میکنه. یه چند وقتی بود می خواستم در مورد اینجا بنویسم اما فرصتشو پیدا نمی کردم. اینجا یه فروشگاه کوچیک توی خیابون نیلوفره که انواع شکلات رو توش میتونید پیدا کنید. برای اینکه بدونید توی این فروشگاه چی میگذره براتون چند تا عکس گرفتم.

chocolate city

chocolate city

chocolate city

وقتی میری تو، یه آقای مسنی که معلوم بود صاحب این فروشگاه با یه شکلاتی ازت پذیرایی میکنه. دهنت که شیرین شد. تازه وارد مغازه میشی. بعد بهت زده در و دیوارو نگاه میکنی. هر جای این فروشگاه رو که نگاه می کردی تا سقف پر از شکلات بود. برای من مثل یه موزه بود دلم نمی اومد از اونجا بیام بیرون. این فروشگاه رو دو تا آقای جوون به همراه همون آقای مسن که گفتم اداره میکنند. دم در به این آقا مسنه گفتم خیلی شغل شیرینی دارید. آدم وقتی اینجاست پیر نمیشه.

گفت: آره، بخاطر اینه که مشتریای خوبی داریم. بعدش که دقت کردم دیدیم راست می گه. هر کسی که می اومد اونجا با روی باز و خندون بود، از بچه اش بگیر تا بزگش. آخه کسی رو دیدی عصبانی باشه بره شکلات بخره؟؟؟ یا آدمی رو دیدی وقتی خسته باشه بره شکلات بخره؟؟؟  (البته بماند ما یه رفیقی داشتیم وقتی خسته بود می رفت کقش می خرید!!!). بالاخره ما یه مقداری خرید کردیم. قیمتش مناسب بود و خوبیش اینکه شکلات اصل میخری و تاریخ مصرفش اینا همه درسته. دم در یه کارت مغازشونو گرفتم. روی کارت مغازه جمله قشنگی نوشته بود “شکلات حکایت عشق و شادی” خیلی خوشم اومد. به نظر من شکلات به عنوان یه هدیه هم خیلی چیز مناسبیه. البته این فروشگاه به غیر از شکلات، بستنی و لیوان دسته دار بزرگ (MUG) هم داره.

chocolate city

و توصیه آخر حتماً شکلات تلخ بخرید و بخورید. من خودم هر شب یه تیکه حداقل میخورم. شکلات تلخ به دلیل وجود فلونائید که خاصیت آنتی اکسیدان (مثل ضد زنگ میمونه) داره برای قلب و رگ ها خیلی مفیده و توصیه شده که هر شب یه تیکه کوچیک خورده بشه. البته در اصل فلونائید توی کاکائو هستش ولی توی شکلاتهای شیری درصدش پائین تره و از طرفی هم برای شیرین کردن بهش شکراضافه می کنند، تا تلخی رو بگیره. در کل شکلات تلخ بیشتر بخورید.

شکلات

آدرس:

خیابان آپادانا – انتهای نیلوفر- نبش کوچه سیزدهم.  تلفن: ۸۸۷۶۸۵۷۱

البته آدرس رسمیش اینجوری میشه (برای کسایی که میخوان از روی نقشه پیدا کنن): خیابان خرمشهر – خیابان عشقیار – نبش کوچه سیزدهم

۳۳ دیدگاه

  1. ناشناس ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
  2. حسن ۶ مرداد ۱۳۹۵
  3. شهرزاد ۲۵ آذر ۱۳۹۴
  4. مهرناز ۱۹ آذر ۱۳۹۴
  5. ناشناس ۲۸ مهر ۱۳۹۴
  6. ناشناس ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
  7. عطیه ۱۴ دی ۱۳۹۲
  8. نازنین ۲ مرداد ۱۳۹۲
  9. سعید ۶ دی ۱۳۹۱
  10. شیوا ۲۳ آبان ۱۳۹۱
  11. حمید + ۲۹ فروردین ۱۳۹۱
  12. ashkan ۲۹ مرداد ۱۳۸۹
  13. sahar ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  14. ناشناس ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  15. نسرين ۱۷ آبان ۱۳۸۸
  16. zahra ۳۰ مهر ۱۳۸۸
  17. گلناز ۲۲ شهریور ۱۳۸۸
  18. نگار ۱۷ شهریور ۱۳۸۸
  19. نوشين ۲۶ تیر ۱۳۸۸
  20. هلن ۲۶ تیر ۱۳۸۸
  21. نوشين ۲۶ تیر ۱۳۸۸
  22. مهران ۱۰ تیر ۱۳۸۸
  23. آزاده ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
  24. شی شی جون ۲۷ خرداد ۱۳۸۸
  25. helen ۲۵ خرداد ۱۳۸۸
  26. کویریات ۲۱ خرداد ۱۳۸۸
  27. دنیا ۲۰ خرداد ۱۳۸۸
  28. احمد ۱۹ خرداد ۱۳۸۸
    • بهروز ۱۲ تیر ۱۳۸۸
  29. کاوین ۱۸ خرداد ۱۳۸۸
  30. سورملينا ۱۸ خرداد ۱۳۸۸
  31. ميترا-مامان فراز ۱۸ خرداد ۱۳۸۸
  32. سعیده ۱۸ خرداد ۱۳۸۸